Unia Europejska (logo) Pomorze Zachodnie (logo)

Uczestnicy konkursu są wizytówką i nadzieją na rozwój dla całego Pomorza Zachodniego

Zwycięzcy promowali Pomorze Zachodnie w kampanii reklamowej zachęcającej do inwestowania w regionie.

Sukces mierzony liczbami:

 

  • Nowoczesna, nieszablonowa, otwarta formuła Konkursu „Twój biznes pod banderą sukcesu” najwyraźniej spodobała się przedsiębiorcom, bo do Konkursu zgłosiło się aż 109 firm.
  • Otwarte dla wszystkich internautów głosowanie oraz ekscytująca grywalizacja z Giełdą Biznesu były na tyle wyjątkowe, że zgromadziły aż 12 144 osoby (zarejestrowane konta).
    W samej grywalizacji aktywnie uczestniczyło 9 554 graczy.
  • Powstało 39 materiałów filmowych, których bohaterami są z laureaci, i zwycięzcy Konkursu.
  • 710 427 osób obejrzało materiały z laureatami zamieszczone na YouTube i VOD.
  • Ukazało się 79 artykułów w prasie lokalnej, regionalnej i krajowej promujących Konkurs oraz potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego.

„To najlepsze, co mamy na Pomorzu Zachodnim: wytrwałych, kreatywnych i niesamowicie pracowitych ludzi. To oni, budując od podstaw swoje firmy, pokazują, jak można mądrze wykorzystać potencjał naszego regionu. I to właśnie oni są prawdziwą dumą Pomorza Zachodniego” – mówił Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego, Olgierd Geblewicz.

Wyjątkowa promocja regionu

„Bandery Sukcesu” to nie tylko nagroda dla najlepszych firm, to przede wszystkim możliwość pokazania potencjału biznesowego Pomorza Zachodniego mieszkańcom regionu i całej Polsce.

Mówił o tym Marszałek Województwa, Olgierd Geblewicz: „Konkurs jest częścią szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej Pomorza Zachodniego. Dlatego 6 zwycięskich prezentujemy w szerokiej kampanii reklamowej promującej Pomorze Zachodnie jako region sprzyjający rozwojowi biznesu”.

„Chcemy się pochwalić oryginalnymi, świetnie prosperującymi firmami i niezwykłymi, kreatywnymi ludźmi, którzy je tworzą. Konkurs pokazał, że to równie ważne, a może nawet ważniejsze niż transgraniczne położenie regionu i bliskość portów morskich”– stwierdził Dyrektor Gabinetu Marszałka, Krzysztof Barczyk.

Zaangażowanie mieszkańców Pomorza Zachodniego

„W życiu nie myślałem, że mamy takie firmy na Pomorzu Zachodnim”.
„Przedtem mało kto wiedział, jak niesamowite rzeczy ludzie u nas robią” – to najczęstsze reakcje mieszkańców Pomorza Zachodniego, którzy odwiedzali stronu Konkursu. Oglądając filmy o laureatach, dzielili się swoimi opiniami w mediach społecznościowych i na portalu konkursowym:

„To biznesowa liga światowa. I to u nas! Nie do uwierzenia!” – komentował jeden z internautów osiągnięcia firm informatycznych.

„To fajne, że nie tylko fachowcy wybierali zwycięzców, ale też zwykli ludzie. Takie otwarte głosowanie jest obiektywne: można wybrać tę firmę, która dla Ciebie jest najbardziej interesująca” – podkreślała Aga, uczestniczka grywalizacji.

„Grywalizacja i ta Giełda Biznesu to był superpomysł. Tyle fajnych firm, że trudno było wybrać najlepsze! Z kolegami obstawialiśmy swoje ulubione biznesy. Do ostatniego dnia kupowaliśmy akcje. Ekstrazabawa!” – opowiada Andrzej, jeden z najbardziej aktywnych graczy Giełdy Biznesu.

Twoja przeglądarka jest nieaktualna! Może to powodować kłopoty z bezpieczeństwem oraz nieprawidłowe wyświetlanie stron. Zaaktualizuj swoją przeglądarkę lub pobierz jedną z następujacych: Firefox, Chrome, Opera.