Unia Europejska (logo) Pomorze Zachodnie (logo)

Clochee

1
miejsce w rankingu Mikroprzedsiębiorstwa

Firma

Clochee

Właściciel

Daria Prochenka

Giełda śpi
Zagłosuj - czekają atrakcyjne nagrody!

Wystarczy zarejestrować się jako gracz i zacząć inwestować wirtualne monety!

Biorąc udział w grze Giełda Biznesu:

  • spróbujesz swoich sił jako inwestor
  • poznasz biznesy z Pomorza Zachodniego
  • weźmiesz udział w rywalizacji o Apple iPad 128GB Wi-Fi
Zobacz jak zagłosować!
  • „Jestem dumna z tego, że kosmetyki Clochee pojawiły się na półkach perfumerii tuż obok światowych marek”.

    Daria Prochenka – współzałożycielka i prezes Clochee, laureatka plebiscytu Lady Business Awards 2018 oraz Magnolie Biznesu 2018.

  • 1
    Jak to się zaczęło?

    Pomysł zrodził się przy kawie. Daria poszukiwała dobrych jakościowo kosmetyków naturalnych, w ekologicznych opakowaniach. Justyna hobbystycznie robiła w domu proste kosmetyki. Dziewczyny podzieliły się obowiązkami, a cała reszta potoczyła się naturalnie.

  • 2
    Pasja w biznesie

    Inspiracją do stworzenia firmy była potrzeba używania kosmetyków ekologicznych. Te dostępne na rynku nie spełniały oczekiwań pod względem składu, jakości oraz opakowania, które także powinno być ekologiczne.

  • 3
    Pomysł na biznes

    Clochee produkuje naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, wytwarzane z certyfikowanych składników pochodzenia roślinnego.

  • 4
    Jak korzystasz z atutów Pomorza Zachodniego?

    Bliskość granicy daje możliwość uczestniczenia w międzynarodowych branżowych konferencjach, a zieleń naszego regionu to nieustanna inspiracja do tworzenia naturalnych receptur.

  • 5
    3 rzeczy, które wyróżniają firmę
    • Certyfikowane surowce.
    • Ekologiczne i innowacyjne opakowania.
    • Marka dla wymagających grup konsumentów: wegetarian i wegan (certyfikat brytyjskiego Vegan Society).
  • Ciekawe statystyki
    • Jako pierwsza firma kosmetyczna w Polsce zastosowaliśmy dodatek d2w®, zmieniający tworzywo sztuczne opakowania w degradowalne.
    • Zaczynaliśmy od 6 produktów – teraz mamy ich 92.
    • Rocznie produkujemy około 25 tys. kremów.
  • 6
    Plany na przyszłość

    Rozbudowujemy linię premium o nowe produkty, jak również o linie dla mężczyzn czy dzieci. Rozwijamy eksport – marka z sukcesem weszła do Kanady i Emiratów Arabskich, a w tym roku pojawi się m.in. w Hongkongu.

Wróć do giełdy
Twoja przeglądarka jest nieaktualna! Może to powodować kłopoty z bezpieczeństwem oraz nieprawidłowe wyświetlanie stron. Zaaktualizuj swoją przeglądarkę lub pobierz jedną z następujacych: Firefox, Chrome, Opera.